.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند اصوگرایان جهادی از باهنر

دبیرکل جبهه آبادگران جهادی تأکید کرد: «بزرگترین مشکل اصولگرایان، خود شیفتگی و اختلاف‌افکنی چهره‌هایی مانند آقای باهنر و نزدیکان ایشان است که فکر می‌کنند تنها خود آنها اصولگرا هستند».

«علی دورانی» در واکنش به سخنان اخیر «محمدرضا باهنر» نایب رئیس مجلس هفتم و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین مبنی بر اینکه «جبهه متحد اصولگرایی ضلع چهارمی نخواهد داشت و گروه‌هایی که مایل به عضویت در آن هستند، وزن لازم را برای این کار ندارند»، به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «نه ما و نه هیچ شخص دیگری آقای باهنر را عضو یا سخنگوی جبهه متحد اصولگرایی نمی‌داند».

وی افزود: «اگر آقای باهنر رئیس پشت پرده جبهه متحد اصولگرایی است و در چالشی که در این جبهه برای انتخاب سخنگوی وجود دارد، خود را به عنوان سخنگوی ان مطرح کرده‌اند،‌متاسفیم».

دبیرکل آبادگران جهادی با بیان اینکه «اصولگرایان در چند انتخابات گذشته به واسطه دخالت‌های باهنر همواره در سراشیبی سقوط قرار داشتند»، اظهار داشت: «انتخابات شورای شهر دوم تهران و ظهور آبادگران که با تاکتیک چراغ خاموش و مطرح کردن افراد ناشناخته همراه بود، باعث آن شد تا مردم متوجه حضور اشخاصی مانند باهنر در پشت پرده این جریان نشوند».

دورانی همچنین به وقایع انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری اشاره و اضافه کرد: «حمایت آقای باهنر و اطرافیان ایشان از آقای لاریجانی بود که باعث شد ایشان با آن شخصیت کاریزماتیک و شایسته خود تخریب شوند و نتوانند در انتخابات موفق باشند».

وی تصریح کرد: «ما آقای لاریجانی را سخنگو یا عضو جبهه متحد اصولگرایان نمی‌دانیم. بنابراین، مذاکرات و رایزنی‌های خود را با آقای صدر به عنوان دبیر جبهه متحد اصولگرایی ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دبیرکل جبهه آبادگران جهادی تأکید کرد: «ما از حضور نداشتن آقای باهنر و نزدیکان ایشان در ترکیب جبهه متحد اصولگرایی خوشحال بودیم اما ایشان با اظهارات اخیرشان ثابت کردند که همچنان به دنبال تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف در میان اصولگرایان هستند».


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.